torsdag den 10. november 2011

Julestjerner

Jeg er blevet indhentet af glæden ved at flette julestjerner :)


Jeg har aldrig rigtig flettet julestjerner før, men fik en trang til at kaste mig over denne fletteteknik, her for noget tid siden.

Jeg har gået og tænkt over idéen noget tid, da jeg så at Søstrene Grene havde billige målebånd i butikken, så var jeg nødt til at købe mig en for at prøve.

Og sørme om ikke det virkede *G*

Jeg tror jeg skal have lavet mig nogle flere, for synes det er super hyggeligt med en julestjerne flettet af målebånd, når man nu holder så meget af håndarbejde =D

3 kommentarer:

  1. Sejt. Og meget passende til dit hjem :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det en god og sød ide :)

    SvarSlet
  3. Fenja: Ja ikk =D Jeg er også bidt af dem, så er gået lidt fletteamok hehe.

    Mivsel: Ja, er det ikke =)

    SvarSlet